Klachtenregeling
Klachten
Ons doel is om u uitstekend te adviseren en goed van dienst te zijn. Toch kunnen wij niet altijd voorkomen dat er wel eens iets fout gaat. Mocht dat zo zijn of hebt u andere klachten, laat het ons alstublieft weten. U kunt uw klachten (bij voorkeur) schriftelijk of per mail indienen ter attentie van de Directie. Voor de oplossing van uw klachten hebben wij een Klachtenregeling die u hier kunt downloaden.
Geschillen
Wij vinden dat wij er altijd samen uit moeten komen maar wanneer u niet tevreden bent, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillen- en Klachtenprocedure van de Nederlandse Vereniging van Financieringsadviseurs en – bemiddelaars (NVF) of het KIFID. Informatie over de NVF kunt u vinden op hun site www.nvf.nl onder het kopje "Over de NVF" en dan de Geschillen- en Klachtenprocedure en het KIFID kunt u vinden op www.kifid.nl.
Ons aansluitnummer is 300.001.785.